niedziela, 8 sierpnia 2010

Sąsiedzi Lonesbury – gra paragrafowa

"Nazywam się Frederick Stevenson i Bóg mi świadkiem, że przez cały okres swojego pobytu w Lonesbury nawet najmniejszym swoim działaniem nie zamierzałem rozbudzać w otaczających miejscowość lasach tego, czego rozbudzać nie powinien nikt nigdy, a na co to rozbudzone Coś czekało przez cały okres swojego snu, trwającego niezliczone przez ludzi eony...”

Jeśli nie graliście jeszcze w gry tekstowe, to najwyższa pora spróbować. „Sąsiedzi Lonesbury” to moim zdaniem najlepsza gra tego typu dostępna za darmo w Internecie. Jej autorem jest Jarosław Klofta. Historia przypomina te pisane przez H.P. Lovecrafta. Początek trochę nuży, ale po kilku paragrafach akcja się rozkręca i jest git. Warto zauważyć, że autor dołączył do gry element zręcznościowy, który nie wymaga praktycznie żadnej… zręczności. Tak więc nikt nie powinien się obawiać. Mamy również zagadkę związaną z rozszyfrowaniem kodu do skrytki. Co prawda do ukończenia gry nie wymagane jest poznanie jej zawartości, ale zawsze fajnie wiedzieć. Ja osobiście hasła nie wydedukowałem, aczkolwiek poznałem, co zostało ukryte w sejfie. W trochę nieuczciwy sposób, ale jednak :).

Także, kto chce się z grą zapoznać, może ją pobrać stąd. Naprawdę warto!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz