piątek, 5 listopada 2010

Pojedynki wampirów. Kroniki Rodu Drake`ów - Alyxandra Harvey

Książka pełna pasji i przygód, wciągnie każdego fana Stephenie Meyer.
Czy Isabeau zapanuje nad swoim uczuciem do Logana Drake`a? Jego ugryzienia są równie słodkie co zemsta, której ponad wszystko pragnie Isabeau.
Wyglądał na osiemnaście lat - tak jak Magda i ja, chociaż w rzeczywistości ja miałam 232 lata. Musiał być jednym ze słynnych braci Drake. Kształt jego szczęki i wąski nos były wybitnie arystokratyczne. Pasowały lepiej do wielmożów z moich czasów.Z tego powodu jednocześnie wzbudzał we mnie nieufność i dziwnie pociągał. Wyprostowałam się. Nie przybyłam tu, żeby podziwiać ładnych chłopców. Nawet chwilowy brak koncentracji był nie do usprawiedliwienia.
Miłość jest najsłodszą zemstą...

Książka do nabycia w księgarni SELKAR.PL

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz